top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תיובל שוורצמן

מחירי הדיור לאן 2020?

שלום חברים, נשאלתי בערוץ היוטיוב שלי לאחרונה מדוע אני סבור שמחירי הנדל"ן בארץ ימשיכו לעלות ומדוע אני חושב שכל כך חשוב לעבוד עם מלווה משקיעים מנוסה

טוב, לגבי מחירי הדיור בארץ חברים,לא צריך להיות נביא או חכם גדול... למה אנשים לא מסתכלים על מה שקורה פה מקום המדינה ועד היום? כ 70 שנה מתוכם כ 40 שנה של עליות, ואז כ10 שנים של ירידות ואז כ 20 שנה נוספות של עליות...

צפו בסרטון בבקשה מתוך התכנית המצויינת "על המשמר" בהנחיית לינוי בר גפן המעולה של תאגיד השידור הישראלי - כאן

איזה מסקנות אנחנו יכולים להסיק מזה ?

שהשקעה בנדל"ן למגורים בארץ באזורים שיש ביקוש למגורים ( בניגוד לאזורים שיש הצפה של דירות למגורים) ובאזורים מתפתחים עושה המון שכל. ומי שישכיל להשקיע, ירוויח המון -לאורך זמן.

מי שהיה בסדנת השהקעות שלנו משולבת סיור נדל"ן בשטח יודע גם שיש יתרונות נוספים בהשקעה בנדל"ן בארץ כמו מינוף - ( 75% משכנתא לדירה יחידה, וכעת דרך מימון ישיר גם לדירה שנייה ושלישית ועשירית !) כמו הטבות מס מטורפות ( רוכשי דירה יחידה קונה ומוכר בלי לשלם מס לדירות עד 1.6 מליון ) ( רוכשי דירה שאינה דירתם היחידה זה מהלך חכם לטווח של כמה שנים קדימה ולא לרכישה ולמכרה מהירה) ועוד הטבות שזה לא המקום להכנס אליהן - צפו בערוץ היוטיוב שלי

במילים אחרות , ברכישת דירה למגורים בארץ להשקעה ( בין אם היא דירתכם היחידה או נוספת) אתם צפויים להרוויח. השאלה כמה ומתי.

מי שקונה ומחזיק לטווח ארוך - ירוויח המון ( נכון גם למניות אגב) ( אין חדש תחת השמש פשוט ראו מחירי הדיור לפני X שנים לעומת מחירי הדיור כיום )

מי שקונה ומחזיק לטווח קצר - או... פה כבר השאלה כמה חכם הוא קנה את הנכס מלכתחילה ( במחיר השוק/ מעליו או מתחתיו כמו שאני מלמד) + עקב חוסר הנסיון שלו בשיפוצים + חוסר נסיון בבחירת שוכרים טובים כמה עצבים/ כסף/ שערות לבנות ובריאות עלתה לו ההשקעה הזאת

היום, לאחר שליוויתי , אישית יד ביד , מעל 250 משפחות לרכישת דירות להשקעה בארץ ב 5 השנים האחרונות אני מבין שיותר ויותר אנשים מבינים שזה חכם ורווחי לרכוש דירות להשקעה בארץ אבל זה מפחיד ( ובצדק ) ולכן לא עושים זאת.

ובאים אלי ואל הצוות כי הם מרגישים שכשיש מישהו מנוסה שמלווה אותם אין להם ממה לפחד. צודקים. אותו הדבר אני עשיתי לפני כ 13 שנה כשרכשתי את הנכס הראשון שלי להשקעה. עד שלא מצאתי מישהו מנוסה שבקיא באזור בו רציתי לרכוש הפחד שיתק אותי, ואחרי שמצאתי אותו הכל התחיל לקרות מהר מאוד. רכשתי את הנכס הראשון ותוך חודש כבר את השני - כי מי שליווה אותי, בנוסף להיכרות שלו עם האזור, מראש לימד אותי איך לפעול נכון ובנה לי תכנית כדי שאוכל לרכוש שתי דירות. היום אני מעביר את זה הלאה וזה בדיוק הליווי שאנחנו נותנים לאנשים טובים שעוברים איתנו תהליכים.

( תציצו בביקורות שרשמו לי לקוחות בדף העסקי בפייסבוק או באתר החדש שלי )

אני מקווה שזה עונה על השאלה השניה של למה אני חושב שכל כך חשוב לעבוד עם מלווה משקיעים מנוסה,

ואמשיך וארחיב במידה וזה עדיין לא ברור

כשאתה עובד עם מלווה מנוסה שמלווה אותך יד ביד וטובתך היא היחידה שמעניינת אותו אתה יודע שהוא ימצא לך את הדירה הכי טובה שאתה יכול למצוא באזור בזמן נתון ואתה יודע שרכשת דירה טובה. (אני מקווה שאתם מבינים את ההבדל בין זה לבין מתווך עם מלאי דירות שהוא צריך למכור ולא משנה למי)

כשאתה עובד עם מלווה מנוסה אתה יודע שהוא יביא אותך לעורכי הדין הכי טובים באזור שישמרו עליך וידאגו שתעשה עסקה בטוחה כשאתה עובד עם מלווה מנוסה אתה יודע שאת השיפוץ אתה תעשה במינימום עלויות כי הוא יראה לך מה לקנות ואיפה ועם איזה אנשי מקצוע לעבוד בכדי לחסוך בעלויות השיפוץ למינימום ושיראה מליון דולר כשאתה עובד עם מלווה מנוסה אתה יודע שכששיפוץ יסתיים המלווה ידאג להביא לך שוכרים איכותיים ( שעובדים בעבודה מסודרת, עם צ'קים ועם ערבים) שישלמו לך שכירות מידי חודש כמו שעון.

וחשוב לא פחות מכל זה, כשאתה עובד עם מלווה מנוסה שיש לו הבנה כלכלית רחבה במגוון תחומים ולא רק בנדל"ן אתה יודע שתקבל ייעוץ אובייקטיבי ושתיבנה לך תכנית שמתאימה בול לצרכים למטרות ולמי שאתה ואז אם תחליט אכן לרכוש דירה תבין איך זה מקדם אותך ליעד ולמטרה האישית שלך .

ומה קורה כשלא עובדים עם מלווה משקיעים?

או... טוב ששאלתם, במקרה כזה לומדים הכל על הבשר של עצמך ( דרכם של העניים) מבזבזים המון זמן אנרגיה וכסף על טעויות של מתחילים ובסופו של דבר במידה ואכן רוכשים דירה עקב החוסר בתכנית ברורה + חוסר הנסיון מוכרים בהפסד ואומרים "נדל"ן זה מסוכן " / "השקעות זה מסוכן "/ העיר XYZ לא טובה להשקעה , וכד' ונשארים תמיד במירוץ העכברים המייאש של לסגור את החודש ולהלחם במינוס.

מעט אנשים באוכלוסייה משקיעים בעצמם ועובדים עם מומחים מנוסים ( דרכם של העשירים, ולא במקרה הם אחוז קטן באוכלוסייה) הכל מתחיל בחשיבה שלנו. הכל מתחיל ונגמר בראש. המציאות שלנו היא השתקפות של האמונות שלנו ושל הסיפור שאנו מספרים לעצמנו ( על עצמנו על החיים ועל השקעות ועל כסף)

לפרטים נוספים על הליווי שלנו או מי מכם שמעוניין להתייעץ עמי מוזמנים לשלוח לי מייל עם הנייד שלכם ונחזור אליכם

Yuvalnadlan@gmail.com

שיהיה לכם יומקסים,

שלכם, יובל והצוות




181 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page